Sambutan 15Tahun PAS Kawasan Gombak

Sambutan 15Tahun PAS Kawasan Gombak

Sunday, March 14, 2010

UKJGS AKAN TERUS MEMPERKASAKAN OPS "ONE STOP CENTRE"

Pinggiran Batu Caves,13/3 – Baru-baru ini, Pusat Khidmat Adun Gombak Setia telah mengadakan menganjurkan Program Hari Anugerah Kecemerlangan & Hari Kesihatan Dun Gombak Setia. Pgrm tersebut diadakan yg diadakan di Padang Permainan Pinggiran Batu Cavesadalah utk meraikan pelajar-pelajar cemerlang UPSR,PSRA,PMR di Dun Gombak Setia

Pada program tersebut, UKJGS juga telah turun bertugas sbg urusetia bahagian keselamatan & parking yg diketuai oleh Sdr Abd Halim. Sejak jam 7.30pg lagi, beberapa orang ahli UKJ telah turun menjalankan tugas yg telah ditentukan.

Kaunter pendaftaran pemilih dan keahlian PAS yang diuruselia oleh UKJ Gombak Setia pula turut dibuka pada hari program tersebut & terus menerima pendaftaran daftar pemilih baru & keahlian PAS. Usaha ini akan terus digerakkan oleh UKJ Gombak Setia bagi terus meningkatkan lagi pendaftaran pengundi baru serta keahlian PAS yang baru.

Rata-rata pengunjung kaunter ini adalah dari kalangan non-muslim terutamanya dari Kaum India, yang mana kebanyakkan adalah bakal-bakal pengundi yang tinggal di bawah Dun Gombak Setia.

Daripada operasi ini, hampir 20 daftar pemilih baru dapat didaftarkan & 6 orang mendaftar keahlian PAS serta hampir 30 orang yang membuat semakan Keahlian PAS, Daftar Pemilih & tidak kurang juga yang meminta nasihat & pertanyaan mengenai permasalahan melibatkan daftar pemilih. Insya Allah, dimasa akan datang, operasi sebegini akan terus diperkemas & dipergiatkan lagi oleh UKJ Gombak Setia.

No comments:

Post a Comment