Sambutan 15Tahun PAS Kawasan Gombak

Sambutan 15Tahun PAS Kawasan Gombak

Sunday, March 21, 2010

SMART MUSLIM 1 ; MELAHIRKAN REMAJA ISLAM CEMERLANG


Taman Samudra,20/3-Atas kerjasama yg telah diberikan oleh Pusat Khidmat ADUN Gombak Setia & Surau Al-Ikhwan, UKJ Gombak Setia telah menganjurkan satu program baru penjenamaan semula daripada program-program Smart Solat yg telah dianjurkan UKJ sebelum ini.

Program ini dikira amat berjaya apabila telah berjaya mendapatkan penyertaan daripada remaja & belia, lelaki & perempuan berumur 13tahun-18tahun mencecah 110 orang peserta. Pada awal penganjuran, urusetia menganggarkan target peserta sekitar 100 orang peserta. Sambutan daripada para peserta mendorong UKJ Gombak Setia untuk memantapkan lagi penganjuran program Smart Muslim ini di masa depan.

Program ini telah dirasmikan oleh YB Dato' Dr Hasan Ali, ADUN Gombak Setia manakala penutupannya pula telah dirasmikan oleh Ust Syarhan Humaizi, Pegawai Penyelaras Masjid & Surau Daerah Gombak

Antara slot di dalam program adalah; Sesi Motivasi Ibubapa & Peserta bersama ADUN Gombak Setia, Dato' Dr Hasan Ali, Sesi Ta'aruf & Ice Breaking Peserta, Sesi Ceramah 1 & 2 ; Tajuk: Man Ana? & Akhlak Remaja Islam, Sesi Latihan Dalam Kumpulan & Slot Istimewa-BBQ Berlada.
Program ini Insya Allah akan diteruskan sehingga mencapai target sekurang-sekurangnya 4 siri dalam 1 tahun penganjurannya.

Pengarah Program
Ust Muhammad bin Ali

No comments:

Post a Comment