Sambutan 15Tahun PAS Kawasan Gombak

Sambutan 15Tahun PAS Kawasan Gombak

Monday, March 8, 2010

MAJLIS RAMAH MESRA AJK UKJ BERSAMA AJK PKM & AJK MTD

Tmn Berjaya,07 Mac - Satu pertemuan dan majlis ramah Mesra antara AJK UKJGS bersama AJK PKM Adun GS & AJK MTD telah dianjurkan baru-baru ini.

Turut hadir pada malam tersebut adalah Pengarah PKM Adun GS & MTD , Sdr Radhi Yusof & juga Ust Syarhan Humaizi, KP DPPGAntara objektif pertemuan ini adalah untuk membincangkan beberapa perkara penting & hasil pertemuan ini perkara-perkara telah dapat dibincang & dapat dipersetujui bersama. Antara perbincangan tesebut adalah mengenai Kempen Daftar Pemilih, Program-program anjuran UKJGS, Penyelarasan Gerakkerja antara PKM Adun GS & UKJGS, Peruntukkan Adun untuk Program anjuran UKJGS & beberapa perkara lain lagi.

Diakhir pertemuan ini, sesi pengenalan & taaruf organisasi UKJ & PKM Adun dibuat dalam merapatkan ukhuwwah antara petugas-petugas parti dalam memastikan gerakkerja pada masa akan datang akan lebih mudah & berjaya, juga kerana kebanyakkan AJK UKJ sesi 2009-2011 adalah terdiri dari muka-muka baru yang masih belum arif dengan selok-belok di Dun Gombak Setia.

No comments:

Post a Comment