Sambutan 15Tahun PAS Kawasan Gombak

Sambutan 15Tahun PAS Kawasan Gombak

Monday, February 22, 2010

KAUNTER ONE STOP CENTRE SIRI FEB 2010

Greenwood - Mengambil berat akan usaha mendaftarkan pemilih baru & keahlian PAS, UKJ Gombak Setia pada hari Ahad yang lalu,21/2, telah membuka kaunter One Stop Centre di Pasar Pagi Greenwood. Ini adalah kali ketiga UKJGS membuka kaunter ini di tempat berkenaan.

Dengan mengadakan kerjasama dengan Pas cawangan Greenwood pada kali ini, sedikit sebanyak telah dapat juga memudahkan & melancarkan perjalanan program ini. Ada ahli-ahli cawangan turut hadir memberi sokongan atas usaha ini.

Berdasarkan siri-siri penganjuran kaunter sebelum-sebelum ini, beberapa masalah-masalah yang kritikal telah dapat dikenalpasti & dapat dielakkan pada penganjuran kaunter pada kali ini. Antara masalah yang sering dihadapi adalah seperti ; sumber elektrik, sumber internet, kaedah promosi & juga kedudukan lokasi kaunter.

Kebanyakkan pengunjung yang hadir selain dari mendaftar keahlian Pas atau mendaftar ahli baru, ada juga yang ingin bertanyakan permasalahan berkaitan keahlian Pas & daftar pemilih, antaranya, cara berpindah mengundi ke kawasan baru, tempoh pendaftaran pemilih, dah daftar ahli Pas masih tak dapat apa-apa makluman...

No comments:

Post a Comment